Májusi olvasmányok

Csak egy gondolatot kölcsönöznék a májusi könyvajánlóm bevezetéséhez: "Ha valaki író akar lenni, mindenekelőtt két dolgot kell tennie; olvasson sokat, és írjon sokat." /Stephen King/

A nagy Gatsby

F. Scott Fitzgerald leghíresebb regénye, amit szerintem mindannyian ismertek, ha mást nem, valamelyik filmváltozatát biztosan. És azt kell mondjam, hogy az, aki látta a filmet, de nem olvasta a könyvet nem maradt le semmiről. Ritkán van ilyen érzésem könyvvel kapcsolatban, de sajnos semmivel sem tudott többet adni, mint a film. Annyi azonban vígasztal, hogy míg olvastam Csőre Gábor és Hevér Gábor magyar hangja búgott a fejemben.

A kis herceg

Csodálatos, nagyszerű, és elragadó. Nem értem, hogy nem olvastam ezidáig. Antoine de Saint-Exupéry - bár a nevedet nem tudom kiejteni, mégis hálás vagyok, hogy megszülettél, és megírtad ezt a felnőtt mesét. Talán nem véletlen, hogy a könyv eddig 303 nyelven jelent meg, nekünk, magyarra Rónay György fordította. A kis Herceg egy kaland, ami telis-tele van magvas, bölcs, mégis roppant egyszerűen megfogalmazott gondolatokkal. Van valakinek egy mondása, nem emlékszem, hol olvastam, de valahogy így szól: "Úgy tudom a legkönnyebben eldönteni, hogy jó könyvet olvasok-e, hogy amikor az utolsó oldalhoz érek elveszítek egy jó barátot."

Alkossunk maradandót! Az értékteremtő vállalkozás felépítése

Ez már nem az első a 99U-s könyvek közül, én a blogjukat is nagyon szeretem. Az Alkossunk maradandót azoknak szól, akik a semmiből teremtenek valamit. Talán te is úgy érzed néha, hogy roskadozol a jó, vagy annak tűnő ötletek súlya alatt, miközben a megvalósításukban rendre kudarcot vallasz. A könyv, és a sorozat többi kötete támogatja a vállakozni vágyókat a vállalkozás és az alkotás különböző területein, azt gondolom, hogy hiánypótló írás ez az üzleti könyvek óriási piacán. (Témák: Célmeghatározás, Termék tesztelés, Miért fontos a történetírás, Vonjuk be a felhasználót a kommunikációs folyamatba, Átláthatóság, és a többi...)

Kapcsolat

Szívesen dolgoznál velem?

Írj nekem, ha úgy gondolod, hogy a segítségedre lehetek, és találjuk ki együtt, milyen legyen a vállalkozásodhoz legjobban passzoló webszöveg, blog, vagy Facebook-oldal!

Kedves Marcsi!

vagyok, és azért kereslek, hogy a segítségedet kérjem a/az:   terén.

Várom mihamarabbi válaszodat a email címen, vagy a 06/    telefonszámon.

Szép napot!